A THOUSAND YEARS

Sunday, December 11, 2011

haizzzz

assalamualaikum.. :) hye peeps..

okayyy hari nih izz nak cerita pasal ptg tdi izz lepak-ing dgn kwn aku..whoaaa best whoo..haha lepak dgn kwn aku adalah hari yg terbaik whoaaa...hahah...okay mule mule pukul 5 jln jln dgn kawan namenye MAISARAH ISMAIL dgn kawannye AINA woohoo mule mule pegi rumah nye aina amek basikal nye sarah...then pegi 7 Eleven beli slurpey..haha then jln jln pegi tmn rakyat...sampai tmn rakyat terus balik....tk de kojo..
mase tuhaku dh balik dulu dorang je belum balik..menggedik lagi...
then lepak dgn SHAMIL dgn NAS...ade lgi budak lain..mls nak tulis name dorang...errr....lepak dgn dorang DEBAEK.. (Y)..tdi shamil lempang aku...aku lempang die balik aku lempang die die lempang aku balik..tk pe tk pe kauuu tgk lah esok hari ape aku nk buat kat kauu..haha....terbaikk.. (Y)
k ah this is for today..i noe my blogger sucks.. =='
k bye peeps me loveyou so much...muackxxx
I LOVE YOU JUSTIN BEBER <3


-belieber-

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home